  • Data: 2005-12-27 18:36:41
    Temat: ulga remontowa raz jeszcze
    Od: "madzia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    Szukalam,ale nie znalazlam..moze za slabo szukalam. Prosze mi pomoc:
    ulga remontowa jest 3 letnia.Co to oznacza?Ze w ciagu 3 lat mozna wydac
    okreslona ilosc pieniedzy i dostac zwrot, czy tez oznacza to jednoczesnie,
    ze tylko przez lata2003-2005 moge ją odliczac(do wysokosci limitu)?

    Wydawalo mi sie, ze w ciagu 3 lat wydaje pieniadze,ale tez tylko w ciagu 3
    lat odliczam (tych samych lat,jakie obejmuje ulga). Ostatnio ktos mi
    namieszal...i juz nie wiem sama.
    Jeśli jest taka szansa, to poprosze podstawe prawną.
    dziekuje z gory
    pozdr
    magda