  • 1. Data: 2005-12-27 18:36:41
    Temat: ulga remontowa raz jeszcze
    Od: "madzia" <n...@g...pl>

    witam,
    Szukalam,ale nie znalazlam..moze za slabo szukalam. Prosze mi pomoc:
    ulga remontowa jest 3 letnia.Co to oznacza?Ze w ciagu 3 lat mozna wydac
    okreslona ilosc pieniedzy i dostac zwrot, czy tez oznacza to jednoczesnie,
    ze tylko przez lata2003-2005 moge ją odliczac(do wysokosci limitu)?

    Wydawalo mi sie, ze w ciagu 3 lat wydaje pieniadze,ale tez tylko w ciagu 3
    lat odliczam (tych samych lat,jakie obejmuje ulga). Ostatnio ktos mi
    namieszal...i juz nie wiem sama.
    Jeśli jest taka szansa, to poprosze podstawe prawną.
    dziekuje z gory
    pozdr
    magda

  • 2. Data: 2005-12-28 01:11:40
    Temat: Re: ulga remontowa raz jeszcze
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    madzia <n...@g...pl> wrote:
    > Szukalam,ale nie znalazlam..moze za slabo szukalam.

    Ano. Raptem wątek wcześniej o tym pisałem.

    p.

  • 3. Data: 2005-12-28 03:40:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    madzia wrote:
    > ulga remontowa jest 3 letnia.Co to oznacza?Ze w ciagu 3 lat mozna wydac
    > okreslona ilosc pieniedzy i dostac zwrot, czy tez oznacza to jednoczesnie,
    > ze tylko przez lata2003-2005 moge ją odliczac(do wysokosci limitu)?

    cały dowcip wział się z tego, że w ustawie napisali okres 3 letni od
    wprowadzenia ustawy i stąd się wzięły okresy 2000-2002, 2003-2005 i
    wcześniejsze.
    Po prostu co 3 lata limit się odnawia, ale datą początkową był moment
    wprowadzenia ustawy, a nie moment rozpoczęcia przez ciebie remontu

    Okres 2003-2005 jest niestety ostatnim okresem, bo ulgę posłowie wycięli.