    From: "lucky" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga remontowa - zabudowa wnęki
    Date: Thu, 22 Dec 2005 12:32:25 +0100

    Witam

    Zabudowę wnęki (szafa wnękowa) można zrealizować w ramach ulgi - to jest
    jasne
    Ale co w przypadku gdy tę szafę wnękową zrobiłem sam osobiście a faktury mam
    tylko na materiał (szyny, płyta meblowa, wózki, inne akcesoria jak obrzeże
    meblowe, uchwyty, konfirmaty, itp)

    Jakiej odpowiedzi mógłbym się spodziewać z US gdybym zadał takie pytanie?
    A może nie ma sensu go zadawać bo wiadomo z góry, że odpowiedź będzie
    negatywna. Bo tak naprawdę tylko wizja lokalna mogłaby zweryfikować, że to
    zostało przeznaczone na ten cel
    Co sądzicie?

    Andrzej