  • 1. Data: 2005-12-22 11:32:25
    Temat: ulga remontowa - zabudowa wnęki
    Od: "lucky" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Zabudowę wnęki (szafa wnękowa) można zrealizować w ramach ulgi - to jest
    jasne
    Ale co w przypadku gdy tę szafę wnękową zrobiłem sam osobiście a faktury mam
    tylko na materiał (szyny, płyta meblowa, wózki, inne akcesoria jak obrzeże
    meblowe, uchwyty, konfirmaty, itp)

    Jakiej odpowiedzi mógłbym się spodziewać z US gdybym zadał takie pytanie?
    A może nie ma sensu go zadawać bo wiadomo z góry, że odpowiedź będzie
    negatywna. Bo tak naprawdę tylko wizja lokalna mogłaby zweryfikować, że to
    zostało przeznaczone na ten cel
    Co sądzicie?

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-12-22 13:50:06
    Temat: Re: ulga remontowa - zabudowa wnęki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lucky wrote:
> [...]
    > A może nie ma sensu go zadawać bo wiadomo z góry, że odpowiedź będzie
    > negatywna. Bo tak naprawdę tylko wizja lokalna mogłaby zweryfikować, że to

    wg twojej opinii nie mógłbym odliczyć farb, którymi sam pomalowałem
    mieszkanie, bo tylko wizja lokalna może zweryfikować że to zostało
    przeznaczone na pomalowanie mieszkania, a nie piwnicy sąsiada.
    A i faktura firmy malującej musiałby precyzowac jaki lokal pomalowano,
    bo napisanie, że malowanie to za mało, bo nie wiadomo co pomalowano.
    Odliczaj, a jak US bedzie chciał to zobaczyć to sobie zrobi wizję.