  • 1. Data: 2006-11-21 09:35:37
    Temat: umorzenie części zobowiązań w postępowaniu układowym
    Od: "radek" <r...@o...pl>

    Witam!

    czy ktoś z Was to ćwiczył?
    1. z tego co wiem, umorzona część zobowiązań nie stanowi przychodu
    podatkowego /?/
    2. jak to rozwiązać księgowo? / zgodnie z układem pozostała część zobowiązań
    /40%/ ma byc spłacana w kwartalnych ratach przez 3 lata, czy tworzy się
    jakieś rezerwy i rozwiązuje po spłacie całości / kolejnych rat?/ odpisy
    aktualizujące zobowiązania?

    Proszę o pomoc gdyż jestem zielony w księgowości/rachunkowości, niestety
    sytuacja /księgowa nierzetelnie prowadziła kalendarzyk;)/ zmusiła mnie do
    zmierzenia się z tymi kontami deklaracjami itd.
    ewentualne wskazówki gdzie szukać podpowiedzi /ustawa o rachunkowości?
    prawo upadłościowe i naprawcze?/

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Radek