  • 1. Data: 2005-04-05 17:20:39
    Temat: umowa o dzielo a dg
    Od: "montezuma" <m...@n...com>

    witam,

    mam zawieszona dg a jednoczesnie rozpoczalem stala prace na pelny etat gdzie
    wynagrodzenie na etat dostaje minimalne a reszta na umowe o dzielo... i
    teraz mam pytanie... umowa o dzelo bedzie najpewniej dotyczyla prekazywania
    praw autorskich w zwiazku z tym moj pracodawca bedzie odprowadzal za mnie
    9,5% podatku reszta dla mnie... czy majac zawieszona dzialnosc musze jeszcze
    placic vat od tego? czy lepiej zamknac dzialanosc? czy jak postapic... w us
    nabieraja wody w usta, jedni mowia to drudzy co innego. dzialalnosc mi w
    sumie nie potrzebna ale moze sie trafic cos koniecznosc wystawienia faktury
    wiec nie chcialbym prosic znajomych o przysluge etc...

    andrzej

  • 2. Data: 2005-04-05 17:23:20
    Temat: Re: umowa o dzielo a dg
    Od: "montezuma" <m...@n...com>

    montezuma wrote:
> [...]
    > ale moze sie trafic cos koniecznosc wystawienia faktury wiec nie
    > chcialbym prosic znajomych o przysluge etc...

    acha i jeszcze jedno... zawieszalem w poniedzialek dzialalnosc w us i
    poszedlem zlozyc papiery a panienka mowi ze od 1 maj u.r juz sie niema
    czegos takeigo jak zawieszenie... sklada sie co iesiac pit 0 i tyle. wiec
    reaumujac nie zawiuesilem dzialalnosci a tylko wyrejestrowalem sie w
    zusie... ale jak to sie ma dalej do umow o dzielo

    dziekuej za ewentualna pomoc
    andrzej

  • 3. Data: 2005-04-05 17:32:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    montezuma wrote:

> [...]
    > placic vat od tego? czy lepiej zamknac dzialanosc? czy jak postapic... w us

    A czy czasem od umów o dzieło z pracodawcą nie odchodzą także skłądki na
    ZUS i inne takie, hmm?

  • 4. Data: 2005-04-06 10:18:16
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:d2ui42$m2c$2@opal.futuro.pl...

    > A czy czasem od umów o dzieło z pracodawcą nie odchodzą także skłądki na
    > ZUS i inne takie, hmm?
    Oczywiście - od umów o dzieło z własnym pracodawca płaci się pełny ZUS!