  • 1. Data: 2002-07-17 07:20:45
    Temat: umowa o prace emeryta a zus
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy od emeryta pracujacego na umowe o prace trzeba placic wszystkie skladki
    zus-owskie?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-07-18 21:40:46
    Temat: Re: umowa o prace emeryta a zus
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah365r$on1$...@n...onet.pl...
    > Witam
    > Czy od emeryta pracujacego na umowe o prace trzeba placic wszystkie
> [...]

    Nie płaci się składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe. Chorobowe,
    wypadkowe i zdrowotne płaci się. Składkę na Fundusz Pracy płaci się jezeli
    wynag. było = lub większe od minimalnego 760zł (obecnie). Nie wiem jak FGŚP,
    chyba też się płaci.

    WS

  • 3. Data: 2002-07-19 07:48:47
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    > wypadkowe i zdrowotne płaci się. Składkę na Fundusz Pracy płaci się jezeli
    > wynag. było = lub większe od minimalnego 760zł (obecnie). Nie wiem jak

    Dzieki za odpowiedz, ale jestem zdezorientowana. Zadzwonilam wczoraj do
    Zus-u i powiedziano mi, ze placi sie wszystkie skladki?!?!?!
    Agnieszka

  • 4. Data: 2002-07-19 08:16:47
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ah7cqc$7hb$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ah365r$on1$...@n...onet.pl...
    > skladki
    > >

    > Nie płaci się składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe.

    nieprawda !!!

    http://www.zus.pl/ref_99/porad1/p1-04.htm

    cytat ...5. Pracownicy, członkowie spółdzielni oraz osoby w stosunku służby,
    mające ustalone prawo do emerytury lub renty, podlegają obowiązkowo
    ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym.

  • 5. Data: 2002-07-19 08:24:34
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    nie ma znaczenia czy pracownik jest emerytem - skladka zus na ogólnych
    zasadach

    wiecej :
    http://www.zus.pl/ref_99/porad1/p1-00.htm

    pozdrowienia :-)