  • 1. Data: 2007-03-19 15:00:46
    Temat: umowa o pracę i 50% koszty uzyskania przychodu
    Od: m...@o...pl

    Witam, jestem zatrudniony na umowie o pracę i w pracy wykonuję
    czynności będące przedmiotem prawa autorskiego. Czy pomimo tego, że
    mój pracodawca co miesiąc rozlicza mnie normalnie (tzn. bez 50%
    kosztów) i taki pit dostanę to czy jeśli dostane dodatkowo od
    pracodawcy zaświadczenie o wysokości wynagrodzenia autorskiego i
    związanych z tym kosztów uzyskania przychodu będę mógł rozliczyć się z
    US stosując 50% koszty uzyskania przychodu?

    pozdrawiam
    Michał