  • 1. Data: 2007-03-19 14:42:08
    Temat: kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie
    Od: Kamil <k...@k...pl>

    witam, mam takie pytanie. Kilka mies temu zatrzymala mnie policja 100
    metrow od mojego domu. Taksie zlozylo ze nie posiadalem przy sobie
    dokumentow. Jednak na prosbe policjanta donioslem je w ciagu dwoch
    minut, pozostawiajac auto na miejscu zatrzymania. Policjant widac bylo
    ze jest na mnie ciety bo to mala miescina wiec jestem znany dosc dobrze
    ;) Skonczylo sie na tym ze policjant chcial dac mi mandat za nie
    posiadanie dokumentow przy sobie. Nie przyjalem mandatu i poszedl
    wniosek do sadu. Dostarczylem mu dokumenty wiec po co ten mandat? Teraz
    mam pytanie. Wiem ze kodeks mowi jasno ze kierowca winien posiadac
    dokumenty przy sobie. No ale jak mozemy interpretowac "PRZY SOBIE"? ;)
    Czy np jadac pierwszy w kolumnie aut, zatrzyma mnie policja, a dokumenty
    sa w aucie na koncu, policjant tez moze mi wlepic mandat za ich brak?
    ALbo jakad z pasazerem, ktory posiada w swojej kieszeni dokumenty, tez
    policjant moze sie upierac ze ich nie mialem ??

  • 2. Data: 2007-03-19 14:59:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Podatku od nieposiadania dokumentów nie zapłacisz.

  • 3. Data: 2007-03-19 15:00:30
    Od: Kamil <k...@k...pl>

    jureq napisał(a):
    > Podatku od nieposiadania dokumentów nie zapłacisz.
    mozesz jasniej ?

  • 4. Data: 2007-03-19 15:01:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2007 16:00:30 +0100, Kamil napisał(a):

    > mozesz jasniej ?

    To jest grupa pl.soc.prawo.podatki.
    Oprócz niej istnieje także pl.soc.prawo - tam zadaj swoje pytania.

  • 5. Data: 2007-03-19 15:36:37
    Od: Kamil <k...@k...pl>

    jureq napisał(a):
    > Dnia Mon, 19 Mar 2007 16:00:30 +0100, Kamil napisał(a):
    >
    > To jest grupa pl.soc.prawo.podatki.
    > Oprócz niej istnieje także pl.soc.prawo - tam zadaj swoje pytania.
    ops sorry nie zauwazylem :)