    From: "lonia80" <l...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: umowa użyczenia
    Date: Tue, 18 Dec 2007 21:26:48 +0100

    Mam taką sytuacje; syn który zamieszkuje ze mną w lokalu spółdzielczym
    którego wraz z żoną jesteśmy właścicielami rozpoczął działalność gospodarczą
    (taksówka osobowa) zarejestrowaną na adres zamieszkania, urząd skarbowy
    wymaga od niego przedstawienia umowy najmu lub umowy użyczenia. Oczywiście
    podpiszemy mu umowę użyczenia, ale tu mam pytania: czy umowa musi obejmować
    np. 1 pomieszczenie czy może to być 5m kw.? czy taką umowę trzeba gdzieś
    zarejestrować? opłacić? czy muszę zawarcie jej gdzieś zgłosić(spółdzielnia
    mieszkaniowa)?Czy mimo że będzie to umowa bezpłatnego użyczenia będę musiał
    opłacać jakiś podatek?
    liczę na pomoc pozdrawiam lonia