  • Data: 2003-05-21 15:45:31
    Temat: umowa użyczenia mieszkania
    Od: "Doktor Lubicz" <doktorlubicz[ANTY SPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dowiedziałem się, że często spotykane jest wynajmowanie mieszkań na umowę o
    użyczenie. W takiej umowie o użyczenie sprecyzowana jest między innymi
    miesięczna opłata za użyczenie. Czy w takiej sytuacji właściciel mieszkania
    może nie zgłosić takiego faktu do urzędu skarbowego i nie płacić podatków?
    Czy jest jakaś prawna różnica między wynajmowaniem a odpłatnym użyczeniem?
    Zastanawiałem się czy ma to jakiś związek z obowiązkiem meldunku lokatorów?
    Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc.

    Pozdrawiam,
    DL.