  • 1. Data: 2003-11-19 16:23:27
    Temat: umowa zlecenie
    Od: Małgorzata<m...@w...pl>

    Mam pytanie, bo się juz pogubiłam.
    Jeśli osoba, która zawarła umowę zlecenie jest jednocześnie
    pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę u innego
    podmiotu niż zleceniodawca, a wynagrodzenie ze stosunku pracy nie
    jest nizsze od najniższego wynagrodzenia to czy powinno się opłacać
    składkę na ubezpieczenie wypadkowe, jeśli zlecenie wykonywane
    będzie w siedzibie zleceniodawcy ????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-19 16:42:02
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "news.onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    tylko chorobowe jest dobrowolne, bynajmniej z tego co pamiętam.

  • 3. Data: 2003-12-05 19:33:14
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

    W pani przypadku składki na ubezpieczenia społeczne z umowy
    zlecenia są dobrowolne, a w przypadku gdy zrezygnuje Pani z
    opłacania tych składek, nie nalicza się również składki na
    ubezpieczenie wypadkowe. Składka zdrowotna - obowiązkowa.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info