  • 11. Data: 2014-09-12 22:10:50
    Temat: Re: umowa zlecenie a emerytura
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Friday, September 12, 2014, 9:21:37 PM, you wrote:

    > Tak, mam tego świadomość.
    > Ale może coś w nim pęknie.

    Ja już porzuciłem nadzieję. On to uwielbia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-12-29 18:12:55
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 12 września 2014 11:31:34 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > jak się ma praca na umowe zlecenie do emerytury?

    Teraz na umowę zlecenie płacisz normalne składki, więc różnic chyba nie ma. Rozważ
    też prywatną emeryturę, gdyż daje o wiele większy kapitał, niż państwowa, jest
    pewniejsza, bo zależna od Ciebie. Zobacz na http://emerytura.netinvest.pl/