  • 1. Data: 2002-05-24 12:15:45
    Temat: urlop wychowawczy a praca
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Czy pracownica, w czasie przebywania na urlopie wychowawczym, może dorobić,
    ale u pracodawcy, który jej tego urlopu udzielił? W rozporządzeniu nie ma
    konkretnie o tym mowy. Wiadomo, że generalnie, można dorabiać w ramach pracy
    np. na pół etatu (po powiadomieniu o tym pracodawcy) - ale czy może to być
    pół etatu u "swojego" pracodawcy?

  • 2. Data: 2002-05-26 16:21:23
    Temat: Re: urlop wychowawczy a praca
    Od: <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > np. na pół etatu (po powiadomieniu o tym pracodawcy) - ale czy może to być

    Z ostatniego poradnika gazety prawnej, dowiaduje sie, ze mozna pracownice na
    pol etatu, umowe zlecenie czy umowe o dzielo u wlasnego pracodawcy zatrudniac.
    Autorka odwoluje sie do rozporzadzenia, w ktorym ani slowa o tym nie znalazlem
    (w sprawie urlopow i zasilkow wychowawczych). A w pozostalych przypadkach, to
    tak jak piszesz po powiadomieniu. Oczywiscie informacje pierwsza i druga sie
    nie uzupelniaja, probuje tylko troche ich do siebie pododawac, by miec na to
    jakies szersze spojrzenie.

    Leszek K.

  • 3. Data: 2002-05-27 06:49:17
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Dziękuję bardzo. Tak mi się też wydawało.