  • 1. Data: 2003-07-17 10:37:03
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Witam:-)
    Mam następujące pytanie; czy dla pracownika zatrudnionego na czas określony
    od 07.04-30.04 i druga umowa ; 01.05 - 09.05, przysługiwało naliczenie 1/12
    urlopu w przysługującym mu wymiarze? a jesli tak - to czy po wygasnięciu
    umowy o pracę dla tegoż pracownika należy się ekwiwalent za nie
    wykorzystany urlop - pracownik nie wystąpił z takim żądaniem.
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2003-07-17 12:45:59
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Mam następujące pytanie; czy dla pracownika zatrudnionego na czas określony
    od 07.04-30.04 i druga umowa ; 01.05 - 09.05, przysługiwało naliczenie 1/12
    urlopu w przysługującym mu wymiarze?
    tak, ja nawet bym sie zastanawiala czy nie 2/12
    a jesli tak - to czy po wygasnięciu
    umowy o pracę dla tegoż pracownika należy się ekwiwalent za nie
    wykorzystany urlop - pracownik nie wystąpił z takim żądaniem.
    tak, mozna go bylo wyslac na urlop w tym czasie , nawet jak nie zazada, to
    gdybys miala kontrole to jak bedzie upierdliwy to kaze Ci poprawiac wyplacac
    korygowac wiesz ile to roboty ..mialam taka sytuacje wychodzilo moze 20 zł a
    roboty ......

    BR

  • 3. Data: 2003-07-18 11:38:54
    Temat: OT: urlop wypoczynkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2003, ata wrote:
    [...o urlopie i zaokrąglaniu...]
    >+ tak, ja nawet bym sie zastanawiala czy nie 2/12

    Ja się już kiedyś zastanawiałem czy zatrudnienie w wymiarze
    max. 1/366 etatu (jedna trzystasześciesięcioszósta :)) etatu przy
    cyklu pracy "całe dni" (i odpowiedniej płacy) nie byłoby
    dobrym rozwiązaniem ;)
    Jak myślicie - czepiał by się ktoś ?? (bo ja standardowo: skoro
    1/366 można się czepiać, to dlaczego nie 1/100, 1/20, 1/5, 1/2...)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-07-29 18:57:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 17 Jul 2003 12:37:03 +0200, "Iwona"
    <i...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >umowy o pracę dla tegoż pracownika należy się ekwiwalent za nie
    >wykorzystany urlop - pracownik nie wystąpił z takim żądaniem.

    Jeżeli do końca 2002 roku nabył już prawo do pierwszego urlopu to
    należy mu się 2/12 pełnego wymiaru - każdy niepełny miesiąc pracy
    zgodnie z rozporządzeniem zaokrągla się w górę i każdy niepełny dzień
    urlopu też w górę.
    Masz obowiązek udzielić pracownikowi urlopu lub wypłacić ekwiwalent -
    nie musi tego żądać (i stosowną informację umieszczasz na świadectwie
    pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775