  • 1. Data: 2011-04-29 13:59:22
    Temat: urząd skarbowy właściwy dla dłużnika
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Witam
    w jaki sposób mógłbym znaleźć urząd właściwy dla mojego klienta (i dłużnika
    zarazem).
    Chcę złożyć korektę VAT z tytułu tzw. "złych długów", ale najpierw
    powinienem sprawdzić status podatkowy tej firmy w "urzędzie skarbowym
    właściwym dla dłużnika". Wszystko fajnie, ale w takim Poznaniu (bo tam ma
    siedzibę dłużnik) jest kilka urzędów skarbowych. Jak mogę znaleźć ten
    właściwy dla dłużnika? Czy istnieje jakaś wyszukiwarka USów po NIPie czy
    adresie firmy czy pozostaje mi
    dzwonić do każdego z osobna i pytać.
    Przekopałem całe google, ale niczego nie znalazłem.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2011-04-29 17:23:44
    Temat: Re: urząd skarbowy właściwy dla dłużnika
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-29, Mordzia <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > właściwym dla dłużnika". Wszystko fajnie, ale w takim Poznaniu (bo tam ma
    > siedzibę dłużnik) jest kilka urzędów skarbowych. Jak mogę znaleźć ten
    > właściwy dla dłużnika? Czy istnieje jakaś wyszukiwarka USów po NIPie

    Po NIP, to nie da rady, bo te są niezmienne, niezależne od adresu.
    Po adresie to już prędzej, spróbuj tu:

    http://www.is.poznan.pl/index.php?option=com_wlasciw
    osc_wlkp&Itemid=87

    --