  • 1. Data: 2005-01-14 09:50:55
    Temat: uslugi telekom.-przychody
    Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytania dotyczące art. 14 pkt 1g ustawy o pdof i bardzo proszę o pomoc:

    1. Jeżeli wystawiam fakturę z abonamentem za usługi telekomunikacyjne w
    grudniu (za grudzień) z terminem płatności w styczniu, to zaliczam tę
    fakturę do przychodów styczniowych?

    2. Jeżeli wystawię fakturę za grudzień w styczniu roku następnego i termin
    płatności też przypada na styczeń to również zaliczam ten przychód do
    stycznia?

    3. Mam fakturę wystawioną w styczniu na abonament roczny od października
    roku ubiegłego do października roku bieżącego. Termin płatności nie jest
    określony, czyli datą powstania przychodu będzie ostatni dzień stycznia?

    Czy dobrze myślę, że w przypadku usług telekomunikacyjnych opieram się na
    ww. art i punkcie 1g, a nie 1c?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
    Kasia M.
    (PKPiR, VAT, memoriał)