  • 1. Data: 2006-03-22 06:43:17
    Temat: ustawa o kasach fiskalnych - kiedy?
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam

    Jest projekt, ktoś wie kiedy można spodziewać się jakiejś ustawy,
    rozporządzenia itp. w sprawie kas fiskalnych?
    A przy okazji może ktoś podrzucić link-a do tego projektu.
    dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-03-22 16:07:58
    Temat: Re: ustawa o kasach fiskalnych - kiedy?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

  • 3. Data: 2006-03-22 19:29:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Majkaa napisał(a):
    > Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    To taka nowa świecka tradycja żeby cytować czyjąś wiadomość nie
    dopisując nic od siebie?

    p. m.

  • 4. Data: 2006-03-23 09:13:35
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przepraszam, ale miałam kłopot z wysyłaniem odpowiedzi i po zmianie
    ustawień była to próba wysyłania.