  • 1. Data: 2003-11-20 09:37:06
    Temat: [uzywane auta z kratka] po 1.01.2004 ?
    Od: "raV" <r...@n...pl>

    Wiem ze nie bedzie mozna kupowac nowych z homologacja na ciezarowe,
    ale co bedzie z uzywanymi - czy bede mogl kupic uzywane auto z kratka na
    firme i odliczyc caly vat tj obecnie przy zakupie nowych aut?

    pozdrawiam
    raV
    1.os DG KPiR + VAT

  • 2. Data: 2003-11-20 20:12:53
    Temat: Re: [uzywane auta z kratka] po 1.01.2004 ?
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym raV napisał(a):
    > Wiem ze nie bedzie mozna kupowac nowych z homologacja na ciezarowe,

    Podziel się więc wiedzą.Skąd wiesz?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13