  • 1. Data: 2002-04-05 12:28:57
    Temat: vat od benzyny "przerobki"
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Jesli mam samochod "ciezarowy" bez homologacji producenta, czyli tzw:
    przerobiony, to rozumiem, ze po ostatniej aktualizacji ustawy vat-owskiej
    nie moge rozliczac vat-u od paliwa?
    Dodam, ze rejestrowalam umowe leasingu w US co dawalo mi przez jakis czas
    mozliwosc rozliczania vat-u od zakupionej benzyny.
    Bede bardzo wdzieczna za opinie w mojej sprawie.

    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-04-05 22:05:57
    Temat: Re: vat od benzyny "przerobki"
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 05 kwi 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

> [...]
    >mozliwosc rozliczania vat-u od zakupionej benzyny.
    >Bede bardzo wdzieczna za opinie w mojej sprawie.

    Niestety masz racje, tak w kazdym razie wyglada to wg ustawy - teraz ten
    samochod nie spelnia vatowskiej definicji ciezarowego...

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...