  • 1. Data: 2002-04-05 10:00:54
    Temat: Czy mozna odliczyc?
    Od: "Michał Biernacki" <m...@a...pl>

    Witam,

    Mam następujący problem: otóż w ubiegłym roku wpłaciłem pierwszą ratę na
    budowę domu jednorodzinnego. Inwestycja okazała się nie udana i będę
    dochodził swoich praw na drodze sądowej. Nie mniej jednak na dzień
    31.12.2001 roku pieniążki leżały u developera. Czy mogę wykorzystać
    posiadaną fakturę do odliczenia podatku z tytułu ulgi budowlanej? Dodam, że
    pod koniec ubiegłego roku znalazłem inną firmę, która (za inne pieniądze)
    ten dom buduje. O ile nie mam wątpliwości co do odliczania tych drugich
    faktur, to w pierwszym przypadku mam wątpliwości. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Michał Biernacki