  • 1. Data: 2004-10-21 06:36:46
    Temat: vat-ue koszty dodatkowe
    Od: "Mchał" <m...@i...pl>

    Witam,

    Czy do informacji podsumowujących kwartalnych VAT-UE należy dodawać koszty
    dodatkowe(np.koszty transportu)?Proszę o podanie podstawy prawnej.

    Z góry dziękuję za info
    Michał

  • 2. Data: 2004-10-22 06:46:03
    Temat: Re: vat-ue koszty dodatkowe
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mchał" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy do informacji podsumowujących kwartalnych VAT-UE należy dodawać koszty
    > dodatkowe(np.koszty transportu)?Proszę o podanie podstawy prawnej.

    koszty transportu dodanie sie tylko wtedy gdy są dolicznone na fakturze z UE
    i ty łącznie przyjmujesz je na magazyn jako wartość towaru. np. towar 90
    euro, 10 euro koszty. faktura na 100euro. wrzucam na magazyn warość
    zakupionego towaru 100euro x kurs.
    to w tym wypadku nalezy taki koszt transportu wykazac na deklaracji. Taką
    własnie opcje mamy potwierdzoną przez organy podatk.i celne.
    co do pozostałych innych przypadków - nie mam pewności.