  • 1. Data: 2008-04-25 05:18:42
    Temat: w którym PiT-cie - informacja z PIT-8C cześć D ?
    Od: "aleks" <a...@p...onet.pl>

    .... bank umorzył odsetki karne (ugoda). W związku z tym otrzymałem od banku
    PIT-8C -z wypełniona częścią D odnośnie moich przychodów (? -te umorzone
    odsetki) .
    Pytanie : w którym PIT-cie mogę / musze ten przychód uwzględnić
    -czy mogę go uwzględnić w PIT-38 (w części -inne przychody; -skompensowało
    by to stratę z giełdy )
    -czy musze go uwzględnić jedynie w PIT-37 (musiałbym dopłacić urzędowi parę
    złoty ) ?

  • 2. Data: 2008-04-25 11:06:24
    Temat: Re: w którym PiT-cie - informacja z PIT-8C cześć D ?
    Od: andrzej <a...@g...com>

    "aleks" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > by to stratę z giełdy )
    > -czy musze go uwzględnić jedynie w PIT-37 (musiałbym dopłacić urzędowi parę

    PIT-36; w innych źródłach