  • 1. Data: 2004-04-06 08:14:13
    Temat: wczasy pod grusza
    Od: "Aneta" <a...@c...internetdsl.pl>

    Witam
    Mam małe pytanko: czy wczasy "pod gruszą" są oskładkowane i opodatkowane? I
    czy istnieje jeszcze taka instytucja?

    -------------------------------
    Pozdrawiam Aneta

  • 2. Data: 2004-04-06 12:53:03
    Temat: Re: wczasy pod grusza
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Nazywa się to świadczenie urlopowe, w tym roku na pełny etat 695,68 zł
    brutto minus 19 % podatku. Pod warunkiem że firma nie ma funduszu
    socjalnego.
    TH

  • 3. Data: 2004-04-14 12:30:02
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    > Nazywa się to świadczenie urlopowe, w tym roku na pełny etat 695,68 zł
    > brutto minus 19 % podatku. Pod warunkiem że firma nie ma funduszu
    > socjalnego.
    > TH

    Skąd taka kwota brutto? Czy jest to kwota za najniższą krajową? Czy
    wystarczy odjąć od tej kwoty 19% i już?

    Pytań sporo...:)
    A.