  • Data: 2003-10-27 15:58:59
    Temat: wezwanie z UKS
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostaelm wezwanie do UKS w celu zlozenia zezna , ale Pani inspektor
    przeczuwajac , ze moje zeznania moga umiemozliwiec jej ukaranie firmy (czyli
    papa premio) nie bardzo chce zebym skaldal te zeznania , poniewaz tlumaczy
    ze niestawilem sie w wyznaczonym terminie ( dowiedzialem sie o wezwaniu po
    terminie) . Co moge w takiej sytuacji zrobic , jezeli ona tlumaczy mi , ze
    nie chce ze mna rozmawiac , gdyz moje zeznania niewiele wnosza do sprawy .
    Kiedy moze my odmowic mozliwosci zlozenia zeznan ???
    Z gory dziekuje i jezeli to pozliwer prosilbym o podstawe prawna

    Pozdrawiam
    #StanSeba# GG 70232