  • 1. Data: 2003-10-27 15:58:59
    Temat: wezwanie z UKS
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    dostaelm wezwanie do UKS w celu zlozenia zezna , ale Pani inspektor
    przeczuwajac , ze moje zeznania moga umiemozliwiec jej ukaranie firmy (czyli
    papa premio) nie bardzo chce zebym skaldal te zeznania , poniewaz tlumaczy
    ze niestawilem sie w wyznaczonym terminie ( dowiedzialem sie o wezwaniu po
    terminie) . Co moge w takiej sytuacji zrobic , jezeli ona tlumaczy mi , ze
    nie chce ze mna rozmawiac , gdyz moje zeznania niewiele wnosza do sprawy .
    Kiedy moze my odmowic mozliwosci zlozenia zeznan ???
    Z gory dziekuje i jezeli to pozliwer prosilbym o podstawe prawna

    Pozdrawiam
    #StanSeba# GG 70232

  • 2. Data: 2003-10-28 10:28:42
    Temat: Re: wezwanie z UKS
    Od: Mieczysław Kliś <mklis<antyspam>@bim.home.pl>

    stanseba napisał:

> [...]
    > Kiedy moze my odmowic mozliwosci zlozenia zeznan ???
    > Z gory dziekuje i jezeli to pozliwer prosilbym o podstawe prawna

    Przede wszystkim art 123 OP :
    <Cyt>
    Art. 123. § 1. Organy podatkowe obowiązane są zapewnić stronom czynny
    udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić
    im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz
    zgłoszonych żądań.
    <Cyt>

    Poza tym nie bardzo jasna jest sprawa niestawienia się w terminie. Czy
    wezwanie zostało doręczone prawidłowo ? Czy doręczone zostało po dacie
    określonej jako dzień stawiennictwa ?
    Od tego zależy sposób dalszego postępowania.

    Mieczysław

  • 3. Data: 2003-10-28 18:16:36
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczysław Kliś @bim.home.pl>" <mklis<antyspam> napisał w
    wiadomości news:bnlga5$ku1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > określonej jako dzień stawiennictwa ?
    > Od tego zależy sposób dalszego postępowania.

    dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    #StanSeba# GG70232