  • 1. Data: 2002-05-19 11:11:08
    Temat: wieża jako KUP dla nauczyciela języka
    Od: m...@n...pl

    Witam,

    czy koszt kupienia mini wieży można uznać jako koszt uzyskania przychodu
    w przypadku kupna jej przez nauczyciela języków obcych? Na zdrowy
    rozum, dla mnie jest to oczywiste, ale nie wiem jak jest w naszej
    rzeczywistości.

    pozdr
    maz

    --
    http://xdefactor.netsync.pl/

    Polskie tłumacznie FAQ PostgreSQL:
    http://www.netsync.pl/~mazek/faq-polish.html

  • 2. Data: 2002-05-19 19:55:32
    Temat: Re: wieża jako KUP dla nauczyciela języka
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    jesli prowdzisz DG --tak

    jesli pracujesz na umowe o prace tylko w ramach ulgi na zakup pomocy
    naukowych

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-19 21:39:33
    Od: m...@n...pl

    jacek <k...@p...onet.pl> wrote:
    > jesli pracujesz na umowe o prace tylko w ramach ulgi na zakup pomocy
    > naukowych
    ten przypadek, zona pracuje jako wykładowca i niestety dla mnie często
    musi wysłuchiwać studenckich tworów ligwistycznych;)

    dzieki za informację
    pozdr