  • 1. Data: 2003-09-10 06:39:00
    Temat: włamanie do kiosku
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    Witam,

    jeżeli miał ktoś z sytuacją jak w temacie proszę o opis postępowania
    w takich przypadkach (jednoosobowa DG).

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Kris Anrod

  • 2. Data: 2003-09-10 07:34:18
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

    Użytkownik "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jeżeli miał ktoś z sytuacją jak w temacie proszę o opis postępowania
    > w takich przypadkach (jednoosobowa DG).
    Ale dokladnie w czym klopot?

    Na pewno trzeba zglosic policji i jezeli jest polisa to ubezpieczycielowi (o
    ile nie jest za pozno).
    I oczywiscie pytanie czy to Panski kiosk czy prowadzi Pan salonik prasowy.
    Wtedy pomocny moze byc spis z natury - pomocny dla
    wlasciciela/policji/ubezpieczyciela.

    > Z góry dziękuję.
    > Pozdrawiam,
    > Kris Anrod
    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2003-09-10 08:03:02
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Ale dokladnie w czym klopot?

    kłopot w tym że nie miałem do czynienia z podobną sytuacją i chodz mi
    jak to wygląda w księgowości ponieważ będzie mniejszy zysk (towar
    wyparował a nie ma pieniążków). czy jeżeli ubezpieczyciel wypłaći
    odszkodowanie to czy będzie to przychód?

    > Na pewno trzeba zglosic policji i jezeli jest polisa to
    ubezpieczycielowi (o
    > ile nie jest za pozno).

    wydarzyło się to dzisiaj w nocy, zgłoszone Policji o 6.00 (o 8.00
    jeszcze się nie pojawili - no cóż posterunek oddalony o 15km), Jest
    polisa.

    > I oczywiscie pytanie czy to Panski kiosk czy prowadzi Pan salonik
    prasowy.

    jestem synem właścicielki, kiosk jest dzierżawiony, towar własny

    > Wtedy pomocny moze byc spis z natury - pomocny dla
    > wlasciciela/policji/ubezpieczyciela.

    właśnie zastanawia mnie sens robienia spisu z natury, bo co on może
    dać - przecież na jego podstawie i tak nie ocenię co zginęło (były to
    prawdopodobnie papierosy - paczuszki luzem ponieważ większa cześć towaru
    jest zabierana codziennie z kiosku)

  • 4. Data: 2003-09-10 12:22:24
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > dać - przecież na jego podstawie i tak nie ocenię co zginęło (były to
    > prawdopodobnie papierosy - paczuszki luzem ponieważ większa cześć towaru

    Nie bardzo rozumiem. Czyzby wiekszosc skradzionego towaru byla "lewa" ?

  • 5. Data: 2003-09-10 12:34:20
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Nie bardzo rozumiem. Czyzby wiekszosc skradzionego towaru byla "lewa"
    ?

    całość towaru legalna

  • 6. Data: 2003-09-10 13:13:50
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

    <ciach>
> [...]
    > dać - przecież na jego podstawie i tak nie ocenię co zginęło (były to
    > prawdopodobnie papierosy - paczuszki luzem ponieważ większa cześć towaru
    Przepraszam, moze zle zrozumialem, ale chce Pan to zaksiegowac szacujac
    wielkosc szkody "na oko"???

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 7. Data: 2003-09-10 13:35:59
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Przepraszam, moze zle zrozumialem, ale chce Pan to zaksiegowac
    szacujac
    > wielkosc szkody "na oko"???

    więc proszę o radę jak to określić, powiedzmy że zrobię inwenturę i co
    dalej?

  • 8. Data: 2003-09-10 16:06:07
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    > Przepraszam, moze zle zrozumialem, ale chce Pan to zaksiegowac szacujac
    > wielkosc szkody "na oko"???

    A co tu jest do ksiegowania ? Jakis "magazyn" był prowadzony ?

    Karol

  • 9. Data: 2003-09-10 16:19:36
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > A co tu jest do ksiegowania ? Jakis "magazyn" był prowadzony ?
    >
    > Karol

    A w kiosku to nie ma towarów handlowych ?????

  • 10. Data: 2003-09-10 16:32:05
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]

    Moze i sa. Pytam sie bo nie znam KPiR i chcialbym sie czegos dowiedziec.

    Pozdrawiam,
    Karol