  • Data: 2003-04-06 19:33:47
    Temat: woda ciepła-dlaczego taka droga?
    Od: "Angel" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo proszę, może kotoś mi napisze jaka temperatura wody ciepłej powinna
    być dostarczana do mnie jako do odbiorcy.Pytam w Spółdzielni Mieszkaniowej
    ale oni nie raczą mi udzielic odpowiedzi ,jestem bezsilna w proszeniu
    ich.Używam wody ciepłej nie dodając zimnej bo jest letnia i zużycie zimnej
    do ciepłej równa się jak jeden do jednego,kiedy tłumaczę w Spódzielni, że ma
    na to wpływ temperatura wody stwierdzają, że tylko ja mam taki problem (mamy
    w bloku własne ogrzewanie na olej) jeśli ktoś może mi pomóc bardzo prosze o
    informację.

    pozdrawiam