  • 1. Data: 2003-04-06 19:33:47
    Temat: woda ciepła-dlaczego taka droga?
    Od: "Angel" <a...@t...pl>

    Bardzo proszę, może kotoś mi napisze jaka temperatura wody ciepłej powinna
    być dostarczana do mnie jako do odbiorcy.Pytam w Spółdzielni Mieszkaniowej
    ale oni nie raczą mi udzielic odpowiedzi ,jestem bezsilna w proszeniu
    ich.Używam wody ciepłej nie dodając zimnej bo jest letnia i zużycie zimnej
    do ciepłej równa się jak jeden do jednego,kiedy tłumaczę w Spódzielni, że ma
    na to wpływ temperatura wody stwierdzają, że tylko ja mam taki problem (mamy
    w bloku własne ogrzewanie na olej) jeśli ktoś może mi pomóc bardzo prosze o
    informację.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-07 07:14:26
    Temat: Re: woda ciepła-dlaczego taka droga?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003, Angel wrote:

    >+ Bardzo proszę, może kotoś mi napisze jaka temperatura wody ciepłej powinna
    >+ być dostarczana do mnie jako do odbiorcy.

    Sugeruję eNTeGie !

    Było na .prawo, spróbuj googla pomęczyć:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=&num=100&as_scor
    ing=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj+z+Go
    ogle&as_epq=&as_oq=ciep%B3a+ciep%B3ej+temperatura+te
    mperatury&as_eq=&as_ugroup=*.prawo&as_usubject=&as_u
    authors=&as_umsgid=&lr=&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=20
    01&as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=2003&as_maxm=4&as_ma
    xd=7

    ..a znajdziesz:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
    lang=pl&th=78aec90476730be2&rnum=4

    ..z cytatem:
    +++++

    > O kurde, taka zimna... To już chyba lepiej faktycznie założyć grzejnik
    > i grzać samemu...

    Kšpałeœ się kiedyœ w takiej "zimnej" wodzie? Mierzyłeœ termometrem ile ma?
    Przy ilu stopnaich
    temperatury powietrza jest Ci już goršco? Marzniesz w temperaturze 45%?
    -----

    ....(i moim protestem :))

    pzdr, Gotfryd