  • 1. Data: 2004-02-18 20:03:33
    Temat: ryczałt
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    chcę mieć działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży linencji na
    programy komputerowe własnej produkcji, będą też robione dodatkowe
    przeróbki tych programów na prośbę klienta

    czy mogę być ryczałtowcem i ile procent podatku płacę od takiej
    działalności

  • 2. Data: 2004-02-19 01:12:52
    Temat: Re: ryczałt
    Od: ala <w...@o...pl>

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-19 08:13:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, ala wrote:

    >+ > RYCZAŁT 19 %- czy Ci sie opłaca ?

    19% to jest podatek liniowy w zasadach ogólnych ! Obejmuje
    rozliczanie (kosztów m.in. :)) a więc ryczałtem nie jest.
    Ryczałt AFAIR też jest i wynosi 17%.
    Jedno i drugie (AFAIR) pozbawia większości ulg, tak więc
    zależy ile zarobi i ile ma potencjalnych ulg.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-19 09:50:26
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    a nie czasem 5% jeśli chodzi o działalność wytwórczą ?

  • 5. Data: 2004-02-19 10:32:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, MM wrote:

    >+ a nie czasem 5% jeśli chodzi o działalność wytwórczą ?

    Licencje komputerowe to "wytwórczość" ?
    Na 5% ryczałtu ??
    Szkoda że nie jest to powszechnie wiadome ;) !
    wKF: możesz pisać POD cytatem ?

    >+ ala wrote:
    >+ >>RYCZAŁT 19 %- czy Ci sie opłaca ?

    BTW: już protestowałem że 19% ryczałtu AFAIK nie ma.
    Na "informatykę" jest ryczałt 17%
    19% to ew. podatek liniowy :) (zasady ogólne)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)