  • Data: 2004-06-22 16:59:05
    Temat: współczynnik procentowy [VAT]
    Od: "Tom" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jak ustala się współczynnik procentowy udziału sprzedaży opodatkowanej do
    sprzedaży ogółem?
    Przypuśćmy że w maju założyłem firmę i jeszcze nie miałem sprzedaży, więc
    prawdopodobnie będzie 0% [???]
    a co w przyszłości, gdy będzie sprzedaż?
    kiedy przysługuje podatnikowi prawo do obniżenia kwoty podatku należnego?

    PS: jest to współczynnik udziału rocznego obrotu z tytułu czynności, w
    związku z którymi przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego,
    w całkowitym obrocie uzyskanym z tytułu czynności, w związku z którymi
    podatnikowi przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego,
    oraz czynności, w związku z którymi podatnikowi nie przysługuje takie prawo.