  • 1. Data: 2012-12-18 09:37:57
    Temat: wszystko co dot. ZUS
    Od: Majka <m...@w...pl>

    nie potrafię znalżeść grupy dot ubezp. społecznych, rent i emeryt.
    Pomożecie?
    Majka

  • 2. Data: 2012-12-18 22:32:22
    Temat: Re: wszystko co dot. ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Dec 2012, Majka wrote:

    > nie potrafię znalżeść grupy dot ubezp. społecznych, rent i emeryt.

    Dedykowanej nie ma.
    Dla większości spraw to ta właśnie (.prawo.podatki) - parapodatek.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-12-19 10:38:14
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-18 09:37, Majka pisze:
    > nie potrafię znalżeść grupy dot ubezp. społecznych, rent i emeryt.
    > Pomożecie?
    > Majka
    Pytałam o grupę z emeryturami, by przypomnieć, że tylko do końca
    roku przebywający na wcześniejszej emeryturze mogą korzystnie przejść na
    emeryturę powszechną po ukończeniu 60/65 lat.
    http://emerytury.wp.pl/kat,104496,title,Wyzsza-emery
    tura-mozliwa-tylko-do-konca-roku,wid,15171902,wiadom
    osc.html?ticaid=1fbab

    http://prawo.rp.pl/artykul/891350.html
    Pozdrawiam i życzę miłych świąt i wszystkiego dobrego w Nowym 2013 roku
    Majka