  • 1. Data: 2002-02-25 12:15:36
    Temat: wydatki na cele rehabilitacyjne
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    podatnik ma zamiar skorzystać z ulgi na cele rehabilitacyjne (używanie
    samochodu osobowego itd.) i tu pojawia się problem... Podatnik ma na
    utrzymaniu dwoje niepełnosprawnych dzieci. Cz ulga 2100 zł należy się w
    podwójnej wysokości?
    Baśka

  • 2. Data: 2002-02-26 07:24:58
    Temat: Re: wydatki na cele rehabilitacyjne
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Użytkownik JerryU <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5da13$dad$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > samochodu osobowego itd.) i tu pojawia się problem... Podatnik ma na
    > utrzymaniu dwoje niepełnosprawnych dzieci. Cz ulga 2100 zł należy się w

    Niestety nie. Tylko jeden raz.

  • 3. Data: 2002-02-26 07:35:08
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Pulsar napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik JerryU <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    >napisał:a5da13$dad$...@n...tpi.pl...
    >>

    >Niestety nie. Tylko jeden raz.

    -----
    Też tak uważam ulga jest do wysokości limitu rocznego dla niepełnosprawnego
    lub osoby która ma na utrzymaniu niepełnosprawnego czyli do 2100zł.
    Jolka
    Jolka

  • 4. Data: 2002-02-26 07:48:35
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    A przy okazji:

    Ja jestem właścicielem auta. Żona osobą niepełnosprawną. Żona pracuje i
    zarabia więcej niż najniższa emerytura/renta/płaca.

    Kto odlicza wspomnianą ulgę rehabilitacyjną? Ja, czy żona?

    ERY

  • 5. Data: 2002-02-26 08:13:25
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    ERY napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >Kto odlicza wspomnianą ulgę rehabilitacyjną? Ja, czy żona?

    >Żeby można odliczyć wydatki na rehabilitacje na rzecz niepełnosprawnej to
    ten niepełnosprawny musi mieć mniejsze dochody niż dwunastokrotność
    najniższego wynagrodzenia.za poprzednie rok.
    Jolka