  • 11. Data: 2005-11-20 23:15:07
    Temat: Re: wygrana w lotto - podatek
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 20 Nov 2005 20:14:45 +0100, *janeczka*
    <news:dlqhvg$6vo$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Wylosowałam w lotku 5, na dzien dzisiejszy to 5128.50 zł, od jakiej sumy
    > płacę podatek, od pełnych 5128.50 zł czy od sumy powyżej 2100 zł ?

    Czy w LOTTO nie potrącają podatku od razu, przy wypłacie?
    Chyba nie musisz się tym matrwić na zapas.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2005-11-20 23:47:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Czy w LOTTO nie potrącają podatku od razu, przy wypłacie?
    > Chyba nie musisz się tym matrwić na zapas.

    Potrącają. Mają taki obowiązek.

  • 13. Data: 2005-11-21 17:17:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Nov 2005, janeczka wrote:

    > To jest kretynizm

    Jest. Nie nadaremno występuje hasło "logika podatkowa".

    Dotyczy również wielu innych dziedzin życia - np. świadczeń
    społecznych. Był tu kiedyś taki rencista (czy emeryt "przyspieszony")
    który nieopatrznie zarobił za dużo...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-11-22 17:21:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 22 Nov 2005 17:11:14 +0100, *Arek* <news:dlvg28$v2j$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Ciekawe czemu? W przypadku wygranej np. samochodu (nie w LOTTO)
    > to podatnik sam musi płacić?

    To już jest wygrana rzeczowa. Nie mieliby z czego potrącić tego podatku.

    --
    Kaja