  • 1. Data: 2006-06-23 05:22:02
    Temat: wykup i sprzedaż mieszkania spółdzielczego
    Od: Piotr k<p...@w...pl>

    chciałbym wykupić mieszkanie spółdzielcze z zamiarem sprzedania jego i kupnem
    nowego.moje pytanie dotyczy tego czy po wykupie mieszkania muszę czekać 5 lat
    z jego sprzedaniem czy mogę sprzedać je zaraz po wykupie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-06-23 10:54:52
    Temat: Re: wykup i sprzedaż mieszkania spółdzielczego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr k wrote:
    > chciałbym wykupić mieszkanie spółdzielcze z zamiarem sprzedania jego i kupnem
    > nowego.moje pytanie dotyczy tego czy po wykupie mieszkania muszę czekać 5 lat
    > z jego sprzedaniem czy mogę sprzedać je zaraz po wykupie

    Możesz sprzedać następnego dnia... tylko zaraz urząd skarbowy upomni się
    o swoje 10% (chyba że w 2 lata wydasz to na inne cele mieszkaniowe).

  • 3. Data: 2006-06-24 12:48:26
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Możesz sprzedać następnego dnia... tylko zaraz urząd skarbowy upomni się
    > o swoje 10% (chyba że w 2 lata wydasz to na inne cele mieszkaniowe).

    Błąd. US się nie upomni jeżeli wydasz NA CELE MIESZKANIOWE. Zapłacisz
    jeżeli wydasz na inne cele.
    Agaton