  • 1. Data: 2006-04-25 16:25:46
    Temat: wymiana sprzetu
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam

    Sprzedałem klientowi drukarkę wielofunkcyjną, niestety pomyliłem się i
    wybrałem model bez oprogramowania OCR.
    Chciałbym zadośćuczynić klientowi i wymienic mu na inną z OCR-em.
    Jak to księgowo/podatkowo zrobić?
    No bo już wrzuciłem w zakup tow. i mat. oraz sprzedaź, VAT-7 itd. tą
    pierwszą.

    DG osoba fizyczna, KPiR, zasady ogólne. dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-04-26 07:01:54
    Temat: Re: wymiana sprzetu
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Apr 2006 18:25:46 +0200, marcin napisał(a):

> [...]
    > pierwszą.
    >
    > DG osoba fizyczna, KPiR, zasady ogólne. dzięki

    Fakturą korygująca ?

    --
    Mieczysław