  • 1. Data: 2005-03-01 20:34:48
    Temat: wynagrodzenie minimalne netto? - pomocy
    Od: "Katarzyna" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Musze mieć dane ile wynosi netto wynagrodzenie minimalne w ciągu 3 ostatnich
    miesięcy. Wiem, że od stycznia tego roku wynagrodzenie minimalne brutto - to
    849 zł, wcześniej - 824 zł. Nie potrafię obliczyć ile będzie to netto.
    Proszę o pomoc.

    pozdrawiam
    Katarzyna

  • 2. Data: 2005-03-01 21:16:12
    Temat: Re: wynagrodzenie minimalne netto? - pomocy
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesięcy. Wiem, że od stycznia tego roku wynagrodzenie minimalne brutto -
    > 849 zł, wcześniej - 824 zł. Nie potrafię obliczyć ile będzie to netto.

    Kwota netto to kwota brutto podzielona przez 1,19.
    Czyli 849 / 1.19 = 713
    a 824 / 1.19 = 692
    Oczywiście w zaokrągleniu do pełnych złotych.

    Marko

  • 3. Data: 2005-03-01 23:05:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ostatnich
    >
    > Kwota netto to kwota brutto podzielona przez 1,19.

    Nie.
    Jeszcze trzeba zapłacić ZUS.

  • 4. Data: 2005-03-02 06:24:23
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Przy normalnych KUP i uldze podatkowej to 552,39zł
    przy KUP podwyższonych i uldze - 557,39zł

  • 5. Data: 2005-03-02 06:31:23
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Pomylilam sie w obliczeniach
    Jeszcze raz:
    Przy normalnych KUP i uldze podatkowej to 617,39zł
    przy KUP podwyższonych i uldze -622,39zł

  • 6. Data: 2005-03-10 13:23:37
    Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl>

    M.B. napisał(a):
    > Pomylilam sie w obliczeniach
    > Jeszcze raz:
    > Przy normalnych KUP i uldze podatkowej to 617,39zł
    > przy KUP podwyższonych i uldze -622,39zł

    napisz jak i co liczysz prosze...
    Jerzy