  • 1. Data: 2005-03-01 21:26:51
    Temat: Jak zaksięgować fakturę za zamieszczenie w gazecie nekrologu
    Od: "zloty" <e...@p...com>

    Witam mam pytanie:
    Jak zaksięgować fakturę za zamieszczenie w gazecie nekrologu.-nie pracownika
    naszej firmy

  • 2. Data: 2005-03-02 06:19:40
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zloty" <e...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam mam pytanie:
    > Jak zaksięgować fakturę za zamieszczenie w gazecie nekrologu.-nie
    > pracownika
    > naszej firmy

    NKUP i to zdecydowanie jesli prowadzisz księgi,
    a w przypadku KPIR po prostu ja wyrzuc.
    M.B.

  • 3. Data: 2005-03-02 07:58:44
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 7:19 AM, Użytkownik M.B. napisał:

    > Użytkownik "zloty" <e...@p...com> napisał w wiadomości

    > NKUP i to zdecydowanie jesli prowadzisz księgi,
    > a w przypadku KPIR po prostu ja wyrzuc.

    Jeżeli nekrolog w jakiś sposób dotyczy kontrahenta firmy można by
    zaryzykować koszty reprezentacji.

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-03-02 10:59:02
    Od: "ponton" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli sprawa dotyczy pracownika firmy to jest to IMO koszt uzyskania
    podobnie jak wiązanka pogrzebowa.
    ponton

  • 5. Data: 2005-03-02 11:09:01
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 11:59 AM, Użytkownik ponton napisał:

    > Jeśli sprawa dotyczy pracownika firmy to jest to IMO koszt uzyskania
    > podobnie jak wiązanka pogrzebowa.

    Po pierwsze "nie pracownika". A jeśli nawet to i tak się nie zgodzę -
    jaki to ma związek z osiągniętym przychodem?

    --
    gefragt

  • 6. Data: 2005-03-02 13:50:07
    Od: "ponton" <m...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze "nie pracownika". A jeśli nawet to i tak się nie zgodzę -
    > jaki to ma związek z osiągniętym przychodem?

    Nie znajduję podstawy prawnej. Moją opinię opieram na interpretacjach prawa
    wg inforu i dwóch kontrolach, które nie zakwestionowały tego typu wydatków
    (dotyczyły one ostatniej posługi dla pracownika firmy).

    pozdrawiam
    ponton

  • 7. Data: 2005-03-02 13:52:41
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 2:50 PM, Użytkownik ponton napisał:

    > Nie znajduję podstawy prawnej. Moją opinię opieram na interpretacjach prawa
    > wg inforu i dwóch kontrolach, które nie zakwestionowały tego typu wydatków
    > (dotyczyły one ostatniej posługi dla pracownika firmy).

    Jak infor to uzasadniał?

    --
    gefragt

  • 8. Data: 2005-03-02 13:57:50
    Od: "ponton" <m...@p...onet.pl>

    > Jak infor to uzasadniał?

    Problem w tym, że nie mogę tego znaleźć. Szukałem już w firmie i dlatego
    długo nie odpowiadałem na poprzedni post.

    ponton