  • 21. Data: 2012-04-21 23:19:10
    Temat: Re: wynajecie mieszkania nalezacego do rodzicow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Apr 2012, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > I uważasz sprowadzenie argumentacji do poziomu "bo to faszystowskie",
    > szczególnie w tamtym kontekście, za słuszne?

    Skad ta teza?
    Uważam, ze powoływanie się na "prawo Godwina" to głupi argument,
    tyle i *tylko* tyle.
    Jakos tak się składa, że czepiajac się (o sobie piszę) konkretnej
    tezy obrywam za całokształt, do którego się nie poczuwam ;>
    Ad rem.
    Tak się składa, że sam fakt dojscia Hitlera do władzy, w jak najbardziej
    demokratycznie "prawidłowy" sposób, stanowi powód do dosc poważnych
    przemysleń, m.in. jesli ktos używa "demokracji" w roli argumentu
    za czymkolwiek. Do kompletu jeszcze można Sokratesa dorzucić.
    Oraz jak najbardziej *prawdziwe* fakty, tak gospodarcze, jak
    i "prawa nierzymskiego" (niezgodne ze współczena wykładnia
    zasad prawnych), które uzyskały poklask społeczny z prostego
    powodu: działały (oczywiscie również przeciw wszelkiej opozycji).
    I to JEST powód, aby we wszelkich dyskusjach wzmianka o Hitlerze
    tudzież faszyzmie, nazizmie i podobnych miała prawo się pojawiac.
    Ale to OT i NTG, więc się wynoszę z tej dyskusji na .podatki :)
    (choć, przyznaję, korci mnie żeby ponarzekać na nierozróżnianie
    błędów merytorycznie istotnych - np. używania słowa "firma"
    w nieprawniczym kontekscie - od istotnych jedynie formalnie,
    znaczy "czysto językowych").

    > Adres z nagłowka jest żywy?

    Tak.
    Nie zawsze przegladam na bieżaco, ale jest prawdziwy i działa.

    pzdr, Gotfryd