  • 1. Data: 2003-09-07 14:32:22
    Temat: wynajecie mieszkania w bloku a dzialalnosc gosp.
    Od: "gs" <g...@N...hambawenah.art.pl>

    Witam

    wlasnie jestem w przededniu podpisania umowy o wynajecie mieszkania... mam
    zamiar tam mieszkac ale i (w jednym z 2 pokoi - chcialbym postawic sobie
    komputer i prowadzic DG - tworzenie www itp.)
    pytanie jak to sprawnie zalatwic?

    - czy zameldowanie tymczasowe wystarczy?
    - czy musze zmieniac dane we wpisie do DG i innych dokumentach?
    - czy musze to wynajete mieszkanie traktowac jako siedzibe a nie np ten
    jeden pokoj jako pracownie?, DG prowadze samodzielnie....
    - czy w spoldzielni mieszkaniowej musze cos zglaszac i czy to kosztuje?

    Do tej pory prowadze w mieszkaniu moich rodzicow gdzie jeszcze mieszkam (nie
    wiem o zadnych formalnosciach ze strony spoldzielni mieszkaniowej...)

    prosze o pomoc bo powoli zaczynam sie gubic... co wiecej... w gre wchodzi
    rowniez przeniesienie SDI na to nowe mieszkanie...
    ktos mial doswiadczenia tego typu? warta jest skora wyprawki?

    posdrawiam
    gs

  • 2. Data: 2003-09-10 21:39:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Sep 2003, gs wrote:
    [...]
    >+ - czy musze to wynajete mieszkanie traktowac jako siedzibe

    ...a księgi gdzie trzymasz ? W biurze podatkowym
    czy (właśnie) w siedzibie ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-09-13 09:25:05
    Od: "gs" <g...@N...hambawenah.art.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > ...a księgi gdzie trzymasz ? W biurze podatkowym
    > czy (właśnie) w siedzibie ?

    teoretycznie w siedzibie - praktycznie u ksiegowej :)

    gs

  • 4. Data: 2003-09-13 15:35:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Sep 2003, gs wrote:

> [...]
    >+ > czy (właśnie) w siedzibie ?
    >+
    >+ teoretycznie w siedzibie - praktycznie u ksiegowej :)

    Bez numerów poproszę... księgi mają leżeć tam gdzie
    zgłosiłeś to w US, jak nigdzie nie zgłosiłeś to
    "w siedzibie". Owszem, niby "jakby co" możesz się
    powoływać że "dopiero co zaniosłeś i nie zdążyłeś
    zgłosić" - ale jak US się spręży i ci udowodni że
    kłamiesz to wyskoczenie z takim tekstem może
    ci stosunki z kontrolą popsuć ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)