  • 1. Data: 2003-09-07 19:49:24
    Temat: inwentaryzacja
    Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Prowadze dzalalniosc gospodarcza jako osoba fizyczna, VAT, firma handlowa.
    US zarzadzil inwentaryzacje magazynu ktora przeprowadzilem i od stanów
    magazynowych kazal naliczyc mi VAT i rozliczyc to w deklaracji VAT7.
    Pytanie brzmi czy postapil slusznie i jaka jest podstawa prawana takiego
    postepowania

    pozdr

  • 2. Data: 2003-09-07 20:19:45
    Temat: Re: inwentaryzacja
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > magazynowych kazal naliczyc mi VAT i rozliczyc to w deklaracji VAT7.
    > Pytanie brzmi czy postapil slusznie i jaka jest podstawa prawana takiego

    przez dłuższy okres nie mialeś sprzedaży opodatkowanej ?
    art.6a ustawy vat
    (US nie może nakazać nic z powietrza, nakazując przeprowadzenie
    remanentu i rozliczenie VAT musiał Ci wskazać podstawę prawną....)

    Darek SP2BZW