  • 1. Data: 2005-09-03 15:54:08
    Temat: wynajem a prowadzenie PKPiR
    Od: "maiku" <m...@g...pl>

    Czy osoba fizyczna wynajmująca lokale mieszkalne we własnej kamienicy (nie
    prowadząca żadnej działalności gospodarczej) ma obowiązek prowadzenia
    podatkowej księgi?
    Szukałam w przepisach, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego.
    Bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości.

  • 2. Data: 2005-09-04 17:56:04
    Temat: Re: wynajem a prowadzenie PKPiR
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "maiku" <m...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > podatkowej księgi?
    > Szukałam w przepisach, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego.
    > Bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości.

    może prowadzić dowolną ewidencję, z której jednak wynika przychód (cechy
    ewidencji przychodu) oraz która uwzględnia koszty, jeżeli pragniesz
    obliczyć dochód (zatem jakaś ewidencja rozchodów). Cechy te najlepiej
    spełnia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

    pzodr