  • 1. Data: 2005-09-02 20:52:16
    Temat: nowa ustawa o ZUS - obnizone skladki
    Od: "Piotr" <u...@o...pl>

    Witam.
    Jak wiadomo ma objac nowo zakladajacych dzialalnosc gospodarcza.
    A czy jest jakas przyjemna niespodzianka dla tych co zalozyli np. 2 miesiace
    temu?

  • 2. Data: 2005-09-02 21:34:01
    Temat: Re: nowa ustawa o ZUS - obnizone skladki
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Piotr wrote:

    > A czy jest jakas przyjemna niespodzianka dla tych co zalozyli np. 2 miesiace
    > temu?

    Caly dowcip polega na tym, ze nie ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5

  • 3. Data: 2005-09-02 22:15:20
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <dfae26$s29$1@news.onet.pl>,
    "Piotr" <u...@o...pl> wrote:

    > Witam.
    > Jak wiadomo ma objac nowo zakladajacych dzialalnosc gospodarcza.
    > A czy jest jakas przyjemna niespodzianka dla tych co zalozyli np. 2 miesiace
    > temu?

    Tak. Mogą się cieszyć radością innych.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2005-09-03 13:32:18
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

    Użytkownik "Piotr" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak wiadomo ma objac nowo zakladajacych dzialalnosc gospodarcza.
    > A czy jest jakas przyjemna niespodzianka dla tych co zalozyli np. 2

    z jednej strony fajnie ze taka ustawa jest, tylko z drugiej dlaczego nie
    objela wszystkich?
    tzn. tez tych ktorzy wlasnie zaczeli ale nie maja dluzej firmy niz 2 lata i
    wtedy zwolnienie przysugliwaloby za
    pozsotala liczbe miesiecy do konca 2 letniego okresu dzialania firmy.

    jak jest teraz czuje sie lekko pokrzywdzony, bo firme zalozylem w styczniu,
    Moim zdaniem ten przepis jest "lekko" niekonstytucyjny.

    pzdr.
    piotrek

  • 5. Data: 2005-09-03 15:10:40
    Od: p083 <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > jak jest teraz czuje sie lekko pokrzywdzony, bo firme zalozylem w styczniu,
    > Moim zdaniem ten przepis jest "lekko" niekonstytucyjny.

    I by sie odezwali Ci co załozyli 5 lat temu że chcą zwrot zusu za
    opłacane 2 lata składek i tak do okoła ktoś by cos chciał...

    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-09-03 21:15:59
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    p083 wrote:
    > I by sie odezwali Ci co załozyli 5 lat temu że chcą zwrot zusu za
    > opłacane 2 lata składek i tak do okoła ktoś by cos chciał...

    A teraz powoli przeczytaj jeszcze raz to, co napisał piter i jak już to
    zrozumiesz to powiedz na jakiej podstawie ci, "których czas minął"
    (czytaj, prowadzą działalność dwa lata lub dłużej) mieliby się o
    cokolwiek upominać?

    Według mnie to co napisał piter jest rozsądne. Jednak przedstawiciele
    narodu jakich sobie co parę lat wybieramy pokazują, że z rozsądkiem i
    rozumem niewiele mają wspólnego.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 7. Data: 2005-09-04 15:09:57
    Od: p083 <p...@o...pl>

    towarzysz Vader napisał(a):

> [...]
    >
    > Według mnie to co napisał piter jest rozsądne. Jednak przedstawiciele
    > narodu jakich sobie co parę lat wybieramy pokazują, że z rozsądkiem i

    Dokładnie wiem co on napisał i proponuję dokłądnie rpzeczytanie tego co
    ja napisałem :)

    pozdrawiam,