  • 1. Data: 2005-06-02 06:48:20
    Temat: wypełnianie PIT 8C
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mamy wypłacić nagrody dla ponad 500 osób i następnie każdemu wystawić PIT 8C.
    Nie uśmiecha się mi wypisywać tylu pitów ręcznie.
    Może podpowiecie mi sposób jak to zrobić szybciej. Szukałem druku PIT 8C w
    wersji xls lub doc żeby zastosować coś takiego jak korespondencja seryjna ale
    na razie przegrywam. Może jest jakiś program do tego?

    dzięki wielkie
    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-02 07:04:02
    Temat: Re: wypełnianie PIT 8C
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    http://pity.pl/druki/

    Ata

  • 3. Data: 2005-06-02 07:06:57
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/2/2005 8:48 AM, Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
    > wersji xls lub doc żeby zastosować coś takiego jak korespondencja seryjna ale
    > na razie przegrywam. Może jest jakiś program do tego?

    Formularze IPS mają coś takiego ale trzeba zapłacić za szablon
    formularza (25 zł netto). Działanie tego jest trochę skomplikowane bo
    trzeba zainstalować program główny a potem jeszcze dodatkowy program do
    korespondencji seryjnej - ten tutaj w części "programy wspomagające"
    http://www.ips-infor.com.pl/oferta.htm . W programie trzeba podefiniować
    sposób wypełniania komórek formularza. Dane do programu można
    przygotować w ekselu a potem wyeksportować albo do pliku tekstowego albo
    do dbf'a (przynajmniej teoretycznie bo mnie ekselowego dbf'a nie udało
    się zmusić do pracy).

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-06-02 07:56:56
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > wersji xls lub doc żeby zastosować coś takiego jak korespondencja seryjna ale
    > na razie przegrywam. Może jest jakiś program do tego?
    Ja robilem cos podobnego; w Wordzie tworzylem korespondencje seryjna ale
    najpierw zeskanowalem pusty formularz i wstawilem jako Rysunek >> ZPliku
    i wybralem odpowiednio Kolejnosc >> PrzesunZaTekst i Otaczanie >> Brak.
    Potem tylko odrobina cierpliwosci by wpasowac sie w rubryki.
    Powodzenia i pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 5. Data: 2005-06-02 08:13:31
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Widzę, że to nie będzie takie proste. A czy będzie OK, jak sam bym sobie w
    Wordzie zrobił wzór PIT 8C zgodnie z wzorem jaki jest i zastosował w nim
    korespondencję seryjną. Przyjmą mi takie coś?

    Znalazłem inny sposób: pobrać ze strony http://www.pit.pl/pitpl1.php?cat=331
    plik w excelu (co prawda za 9zł + VAT) i go wypełniać.

    A może jeszcze ktoś na jakiś pomysł wpadnie?

    pozdrawiam i dzięki
    Marcin

  • 6. Data: 2005-06-02 08:31:53
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > plik w excelu (co prawda za 9zł + VAT) i go wypełniać.
    >
    > A może jeszcze ktoś na jakiś pomysł wpadnie?
    Akurat pit8c jest na http://www.pity.pl/druki/index.php?nr=1, bezplatny
    i przyjazny.
    Jak tylko moge to uzywam ich drukow i sa bez zarzutu (czasem jest kilka
    drukow archiwalnych i trzeba uwazac by sie nie pomylic).
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 7. Data: 2005-06-02 13:06:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:

    > A może jeszcze ktoś na jakiś pomysł wpadnie?

    swego czasu napisałem regularną bazę w accessie, a formularz zbudowałem
    od początku jako raport.

  • 8. Data: 2005-06-03 13:42:45
    Od: "WP" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale
    > na razie przegrywam. Może jest jakiś program do tego?

    Sprawdź tutaj
    http://pity.pl/druki/index.php?nr=1