  • 1. Data: 2012-11-09 14:15:51
    Temat: wyrok prawomocny
    Od: "D.P." <d...@g...com>

    Witajcie,

    Wyrok sądu się uprawomocnił, wcześniej sąd dał kaluzulę wykonalności do
    wysykości miesiecznego wynagrodzenia, pracodawca zapłacił ja ładnie bez
    problemu...teraz na pelne odszkodowanie czekałem do uprawomocnienia
    wyroku i 3 dni temu sie uprawomocnił. Mam z sądu odpis prawomocnienia i
    klauzulę wykonalności.

    Czy poinformować pracodwacę o tym żeby przelał resztę wyroku bo już jest
    prawomocny ? wyslać im skany tego pisma z sadu ? czy oni tez cos dostana
    sami od sadu ?

    Daniel