  • 1. Data: 2006-11-13 08:04:59
    Temat: wystawianie faktur
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    czy sprzedawca ma obowiązek każdemu wystawiać fakture np. osobie prytwatnej?
    chodzi mi tutaj o osoby które nie chcą faktury.

  • 2. Data: 2006-11-13 08:19:39
    Temat: Re: wystawianie faktur
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy sprzedawca ma obowiązek każdemu wystawiać fakture np. osobie
    > prytwatnej? chodzi mi tutaj o osoby które nie chcą faktury.

    Hmm
    A jak idziesz rano po bułki to dostajesz fakture?
    Arek

  • 3. Data: 2006-11-13 12:53:21
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    To jest raczej zla odpowiedz,jesli jest Pan na KPIR to fakture albo paragon

    seba

  • 4. Data: 2006-11-13 13:06:16
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 13:53:21 +0100, seba napisał(a):

    > To jest raczej zla odpowiedz,jesli jest Pan na KPIR to fakture albo paragon

    To też jest zła dopowiedź. To nie zależy od tego czy jest na KPiR. a od
    tego
    1. czy ma kasę fiskalną,
    2. czy jest VAT-owcem,
    3. co sobie klient zażyczy.

  • 5. Data: 2006-11-13 13:18:45
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Użytkownik "seba" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To jest raczej zla odpowiedz,jesli jest Pan na KPIR to fakture albo
    > paragon
    >
    > seba
    Odpowiedź jest dobra, tylko pytanie jest złe.
    Nie wiadomo o co chodzi.. Czy o obowiazek wobec klienta, czy np. urzedu
    skarbowego?
    Klientowi nie masz prawa wepchnąć faktury, moze nie chcieć dzielić się z
    każdym swoimi danymi osobowymi. Ale możesz też odmówić sprzedaży
    niefkturowanej.
    Z drugiej strony prawo obliguje do rejestracji sprzedaży. Zaleznie od tego
    jaką działalnośc , na jakich zasadach prowadzisz, czy tez czym handlujesz i
    jaki masz obrót od tego zależą obowiazujące cię sposoby rejestracji
    sprzedaży. A teraz zadaj pytanie jeszcze raz i moze otrzymasz odpowiedź
    której oczekujesz :)
    Arek

  • 6. Data: 2006-11-13 14:18:54
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    po co mam zadawać pytanie jeszcze raz?

    odpowiedź padła tutaj już bardzo mądra na początku