eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizadeklarowana data rozpoczecia dzialalnosci gospodarczej - opoznienie › zadeklarowana data rozpoczecia dzialalnosci gospodarczej - opoznienie
    From: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zadeklarowana data rozpoczecia dzialalnosci gospodarczej - opoznienie
    Date: Fri, 29 Apr 2005 10:12:02 +0200

    mam 2 pytanka, tyle ze nie jestem pewien czy dobra grupa ale sprobuje

    jakies rok temu zrobilem wpis do ewidenci dzialalnosci gospodarczej,
    zadeklarowalem tam date rozpoczecia 2004.04.01 zaraz po tym zrobilem
    sobie regon... i wypadlo mi cos niespodziewanego, na rok musialem
    odstawic swoje plany
    teraz po roku chcial bym na tych samych papierach rozpoczac dzialalnosc
    ale czytam:
    1. ze do otwarcia rachunku bankowego potrzebuja date rozpoczecia
    dzialalnosci
    2. UWAGA - wpisując datę rozpoczęcia działalności jako np. 12 maja to w
    ciągu 7 dni musimy dopełnić obowiązku zgłoszenia ubezpieczenia
    społecznego w oddziale ZUS

    i teraz nie wiem co z tym zrobic... czy te 2 papiery musze na nowo
    wyrabiac i wybulic znowu 100zl (jak teraz nei wiecej) , czy moge bez
    bolu zalatwiac dalej wszystko tylko juz z nowa data rozpoczecia?

    pytanie dodatkowe:
    czy w jednoosobowej dzialalnosci gospodarczej moj osobisty nip staje sie
    automatycznie nipem "firmy" czy dostaje nowy?

    --
    Bucz
    "Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"