  • 1. Data: 2004-07-08 13:00:47
    Temat: zafakturowanie prowizji na FV dla pośrednika
    Od: Marcin <u...@h...xx>

    Witam

    Sprzedaje soft przez zagranicznego pośrednika,
    który pobiera całą kwotę za licencje a następnie
    przelewa mi na koniec miesiaca całą kwotę minus jego prowizja.

    Natrafiłem na opór z jego strony w
    wystawieniu faktury dla mnie za pobraną prowizję.

    Jak rozwiązać ten problem zebym to ja wystawiał fakturę
    już na kwote pomniejszoną o jego prowizję i zeby się zgadzało
    netto + vat - prowizja = brutto
    Prowizja ta jest liczona od kwoty netto !!!

    Czy można na fakturze zrobic kolumnę "upust","rabat" lub coś innego ?
    Jak będzie zgodnie z prawem i poprawnie matematycznie ?