  • 1. Data: 2005-01-10 20:11:37
    Temat: zakladowy plan kont
    Od: "Aleksandra" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam ogromną prośbę i to nie ukrywam jest dosyć pilne.

    Czy ktoś posiada w wersji elektronicznej Nowy Zakladowy Plan Kont?
    Chodzi mi o wersję, na której można nanosić zmiany (np. w excelu)
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Ola

  • 2. Data: 2005-01-11 14:09:43
    Temat: Re: zakladowy plan kont
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    ZPK w formie elektronicznej nie mam.Ale proponuje sciagnij sobie wersje demo
    symfonia fk. A tam jak sadze jest. Potek skopiujesz sobie do excela i po
    klopocie;-).
    pozdr.
    Krzych

  • 3. Data: 2005-01-11 20:24:51
    Od: "Aleksandra" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ZPK w formie elektronicznej nie mam.Ale proponuje sciagnij sobie wersje
    > demo symfonia fk. A tam jak sadze jest. Potek skopiujesz sobie do excela i
    > po klopocie;-).

    Bardzo dziękuje za informacje, ale w symfonii jest jedynie przykladowy wykaz
    kont, a mi chodziloby o plan kont z przyjętymi zasadami klasyfikacji
    operacji i zdarzeń gospodarczych na tych kontach (czyli oprócz wykazu kont
    dodatkowo co na nich się księguje).

    Bardzo dziękuje, ale klopot pozostaje ;-)

    pozdrowionka
    Ola

  • 4. Data: 2005-01-12 11:01:11
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    U mnie to kiedys oczywiscie z braku checi zrobil tak, za napisali chyba
    zarzadzenie albo uchwale zarzadu ze ZPK bedzie prowadzony zgodnie z
    wydawnictwem expert palki, ZPK.
    pozdr.
    Krzysiek